Vrácení zboží a reklamace
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Je poškozené? Je to jednoduché.
Nejdříve vyplňte následující elektronický formulář.
Na email pak obdržíte další instrukce. Nezapomeňte do balíčku vložit fakturu nebo objednávku.
Díky službě Retino budete mít proces vrácení zboží či reklamace pod kontrolou od začátku, až do konce.
ADRESA, KAM POŠLETE SVŮJ BALÍČEK
GREYSTORE s. r. o. Starovičky 344, 69168 Starovičky
telefonní číslo 792 855 560 (tel. číslo pro přepravce, kterého jste si zvolili pro vrácení zásilky, neslouží jako zákaznická linka)
Jakého dopravce si zvolíte, je čistě na Vás, balíček musí být vždy doručen přímo na naši adresu.
Případnou ztrátu nebo jiné komplikace s doručením zásilky řeší zákazník se zvoleným přepravcem.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Na vrácení zboží bez udání důvodu má zákazník právo do 14-ti dnů ode dne přijetí balíčku od prodávajícího.
Zboží vracejte v původním stavu (se všemi štítky, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod. - v případě nedodržení těchto podmínek, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Balík zašlete doporučeně na naši adresu, veškeré náklady za dopravu hradí zákazník.
Průběh Odstoupení od smlouvy:
1. Vyplňte elektronický formulář
2. Do balíčku vložte fakturu nebo objednávku, kterou najdete na svém emailu.
3. Odešlete balíček na naši adresu zvoleným přepravcem.
4. Informaci o doručení zásilky obdržíte od přepravce, kterého jste si zvolili.
5. Dobropis a vrácení peněz proběhne co nejdříve, nejpozději však v zákonné lhůtě 14dní po obdržení vrácené zásilky.
6. O zpracování dobropisu vás informujeme emailem.
Balík NESMÍ být poslán NA DOBÍRKU, takové zásilky nepřebíráme a zásilka se vrací zpět odesílateli.
Zákazníkovi bude vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky.
Jestliže zákazník zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající zákazníkovi náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Pokud vrací zákazník jen část objednávky, je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného souvisejícího s vyexpedováním zboží.